-Helg!

Hejhej kära läsare!<3
Idag började vi 8.40 och slutade typ vid 12.00 det  ar riktigt skönt sen väntade vi på johan och robin för ni vet gö att rebecka och julia gillar dom , sen efter så gick vi allihopa hem till mig och vi typ gjorde inget ting men sen så bestämde vi oss för att gå till damen och är vi var på väg ditt så ringde emma linus och fråga om dom kunde komma ditt men men sen kom inte han utan alle , sebbe, filip, simon och en kille osm heter calle och det blev inte så lyckat kan men säga all började typ bråka vet ej varför men sen så gick joha och robin hem och efter det så gick julia och jessi hem för att alle va inte så snälla mot jessi (skulle och blivit sur om jag var jessi)  men men sen så gick emma också hem såd et var bara jag och min kära bästis rebecka kvar vi typ gick hem till henne och gjorde lite saker och packade för hon ska sova hos oss hela hlgen för att henne föreldrar ska åka ut med båten och hon tyckerd et inte är så roligt  . Imorgon ska vi ijallafal åka opch shoppa har fått 1000 kronor :P aja hej då kanske skriver senare ha en bra helg !<3


Några söta bilder !<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså du måste ha riktigt bra självförtroende när du skriver ngra söta bilder, lr så d fick bli denna fina bild ?!

2008-09-19 @ 20:39:07
Postat av: jossan

haha aa :)<3(A)

2008-09-20 @ 18:15:41
URL: http://jossazatpea.blogg.se/
Postat av: axel

Du är riktigt dålig på att stava måste jag säga...

bilda meningar överhuvudtaget...

hej!

2008-09-29 @ 11:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0