Så!

Nu har jag går det jag skulle gör , jag har lekt med min kär lillebror theo som är 1 år gammal lägger ut en bild på han sen eller om ni vill se nu får ni gå in på min syrras blogg emmsanatpea.blogg.se hon har en bra blogg!
just nu sitter jag typ bara och slappar mig  , har pratat lite med min lossas mamma för hon fyllar år i dag ! tänker inte säga hur gammal hon är ni  kommer typ svima när ni får veta hur ung hon är (hmm not) haha , jo men vi ska äta en lycsig midda så jag får väl ta lite bildr i kväll också på vad jag åt fär något god och så måste jag gö ta kort på födelsebarnet (vuxsen) men men här kommer lite bilder på mig i dag :)<3
      



               Dagen fina kläder består av :
         Mjukis byxsor -H&M ca 200 kr
          Tjöja- H&M ca 100 kr

Kommentarer
Postat av: Anonym

asso du är fett snygg gö!<3:O

2008-10-02 @ 15:23:34
Postat av: axel

håller med :)<3

2008-10-02 @ 15:24:25
Postat av: Emma "Miss Perfect"

ska vi starta en blogg tsm sis ?



// Emmsan

2008-10-02 @ 19:05:20
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0