-Outfit

God morgon alla läsare !
Jag mår mycket bra i dag , så jag ska gå till skolan i dag men det är endå skönt för vi slutar typ 12.00 och så rinde jag min bästis becka nyss och hon att vi inte hade några lektioner så det är enu skönare !:) Men nu ska ni få dagens outfit  har inget spec på mig men ni får se !<3







                                   Kofta från H&M-Ca 250 kr.
                                    Jens från stadium-Ca 150 kr (rea)
                                      Linne svart från H&M-Ca 50 kr !


Kommentarer
Postat av: Hannah

fin kofta :)

2008-10-03 @ 10:15:52
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se/
Postat av: lalla

as fina byxor

2008-11-19 @ 19:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0