-Hejhej

Sory att jag inte har skrivir på flera vecker jag har inte haft tid ellr orkat men jag och min syster funderar på att skappa en blogg tillsammas! under dom har vackorna har det hänt mycket jag har blivit ihop med en kille som heter Alexander
(han är underbar människa han är , söt, snygg ........... 1000 ord till) men men nu är det torsdag och jag är sjuk jag har fet onti min lilla hals men ska gå till skolan imorgon det måste jag annars missar jag as mycket i skolan juste fick också vet att jag hade alla rätt på min eng och tyska prov (blev väldigt glad ) .Nu sitter jag och kollar på haha koller på svampob det är riktigt bar tycker jag :P Jag lovar att skiva senare juste har kommer lite bider frå i heögen och dom har två veckorna :)<3


 Några bilde på mig min familj och min kära falkbergbrudarna !<3

 jag  , simon , alle , olver
alle och jake!

Här är min älsking !<3

jag !<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0